joi, 17 iulie 2008

Am cautatpe harta si am gasit destinatia: lacul Balea. Daca nu eram intr-un nor asa de dens poate-l si vedeam... dar drumul pana acolo a fost superb. Drumul pe malul Argesului, hidrocentrala de la Vidraru si cateva cascade si paraiase...
--------------------------------------------------------------------------


Dupa un drum scurt de la Bucuresti...aer curat si ceva mancarica. Bine ca ne-am luat "fotograful" cu noi...

Doar 2 mii si ceva de trepte si vom ajunge sus la cetate.
E reteta perfecta pentru o febra musculara...Nu o recomand in prima zi de concediu!!!



Am ajuns sus la cetate...








Aer curat si o priveliste de poveste...







Un paraias de munte...


O alta cascada..


cascada Capra


in iulie mai este inca zapada..


La intoarcere am vazut un curcubeu.

Niciun comentariu: