miercuri, 8 septembrie 2010

Plimbare prin Europa


Prin parc la Viena



Erau asa de blande ratustele alea! Si porumbeii veneau in mana..cautau papica..:)

Si am ajuns si parcul de distractii..mai pe seara.

Nu am rezistat tentatiei si ne-am dat in chestia asta. Se pare ca e cel mai inalt carusel din lume avand cam 117 m inaltime si ne-am invartit cu 60 km/h..... Interesant! Doar ca sus era foarte frig...si frica..:))

Am ajuns in Germania la Laura. Frumoasa zona, montana, liniste, aer curat, gazde primitoare.

Am vizitat Mamuth museum. Arheologul care a gasit mamutii e si propietar si se pricepe de minune sa-ti prezinte exponatele si sa te transporte cu mintea in acele vremuri. In fata noastra a creeat niste arme din vremea matriarhatului (arcuri) si ne-a facut o demonstratie. Deosebit!
Exista doar 7 schelete descoperite in lume. Am aflat si povestea acestuia...


Stema Bavariei
Si calatorului ii sta bine cu drumul..asa ca am luat-o usor serpuind pe drumuri de munte prin Alpii Austriei. Am apreciat curatenia impecabila a strazilor si florile prezente la absolut orice fereastra.


 La astia deja a nins!!







In satucul asta ne-am cazat o noapte. Pe cat e de frumos pe atat e de ieftina cazarea si de gustoasa mancarea. Sa tot stai aici....in concedii.




Am intrat pe teritoriul Italiei. Peisajul e frumos..insa nu am mai vazut flori la ferestre....si ceva parca s-a schimbat.


Am ajuns putin prin Venetia. Multe poduri, canale si gondolieri...aglomerat si galagios.



















Banuiesc ca micutul vaporas din fundal era vinovat de invazia de turisti.....de pe acolo.




Si gata Venetia. Nimic impresionant ...parerea mea.

-----------------------------------------------------
Pe meleaguri romanesti, din nou. Frumos.....si la noi!
Dupa ce noaptea am stat intr-un ambuteaj rutier 2 ore intre Arad si Sibiu pe undeva........dimineata ne intampina altul. Dupa 4000km....nu mai conteaza...


Un comentariu:

holliday spunea...

de prin zona cozia sunt eu :)